ping busuk

iklan

Wednesday, January 21, 2015

dah lama tak ber-blog

Assalamualaikum

ini blog personal aku, so aku nak post ape yang patut dan ape yang penting ape yang aku post ko jangan panas lak... keh keh keh... aku ni dah lama tak ber-blog lagi pun aku dah main blog dari sejak 2011. ade gak blog lama aku tapi blog  merepek la..



aku buat blog ni pun sebab encik shahrul punya projek, so aku tak tau nak buat blog ape. takkan aku nak submit blog aku yang ntah ape-ape ntah tu. so aku buat la blog ni. okeh ape? kalau tak okeh, okeh kan jugak.

hahaha

meh lawat blog aku yang merepek ntah pape kat sini. tu blog aku buat untuk kumpul sumber-sumber lawak je pun. dan 2 tahun baru aku nak update blog tu. tak caya? tgk la update paling baru bila... tahun 2011 dan 2012 ade update, tahun 2013 dan 2014 takde, tetiba 2015 ade update lak...  keh keh keh... aku lupa email ngan passwood sebernarnya... dok try and error boleh lak login... :D

aku ade gak blog lain tapi aku tak tau la ape email aku so tak boleh nak update/bukak (email aku ade banyak) klik sini dan sini... kalau ade sesiapa yang tau macam mana nak cek email mai bg tau kat ceq... hehehe...

bila aku start main blog balik aku baru prasan yang code HTML dah lain...
lain sangat...
contoh aku nak cari code ni <div class='post-header-line-1'/> tapi dah tak jumpa dah... sebab ape aku cari code tu? pasal aku nak letakkan code facebook button share kat setiap entri aku... so bila orang baca entri aku tu, diorang minat diorang akan share kat facebook diorang...  maybe ade altenatif lain la kot. kalau ade code lain aku akan share kat entri lain ye... hehehe...



untuk blog ni aku akan susun cantik-cantik contoh nya aku akan bubuh tag, pages, shout box, iklan dan lain-lain... aku taknak letak salji-salji, sarat kau tau tak... aku laki bukannya perempuan nak sarat-sarat ni.... janji orang dok lawat blog aku ni tak pening pale... simple but nice... wakakaka...

so sampai sini je la entri aku ni. nak buat ape tulis panjang-panjang. aku masa exam BM pun takde nak tulis panjang-panjang.
dah pukul 6.20 pagi so aku nak g solat subuh... dah la subuh slalu ke laut... kelas pulak pukul 8... toinggg...
kita sambung entri yang lain okeh...

eh jappp...
jangan lupa tinggalkan jejak korang kat shout box ye. tq :)

wassalam... :)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comment facebook